Teknik rahsia kedai bakal dikongsi untuk masa terhad

Anda akan MENYESAL tak berkesudahan jika anda tinggalkan laman web ini dan tidak memperuntukkan masa hanya 10 minit untuk membaca segala apa yang ditulis dalam laman ini.

Teknik rahsia yang digunakan oleh pekedai-pekedai yang telah berjaya akan dibongkar.

Teknik sulit yang tidak pernah dibongkar atau dikongsi.

Tanpa pinjaman Along, atau berhenti kerja.

Teruskan  membaca jika sangat serius.

Rahsia kedai dibongkar

Anda Tidak Perlu Bayar Sewa Kedai!
Anda Tidak Perlu Bayar Upah Pekerja!
Anda Tidak Perlu Bayar Bil Elektrik & Air
Tidak perlu peningkan kepala, memikirkan Lesen Perniagaan!
Anda sendiri yang tentukan berapa RM Nak dapat..
Anda yang tentukan berapa jumlah kedai untuk dimiliki..

Rahsia kedai dibongkar. Teknik pekedai pakistan untung banyak.

Anda akan MENYESAL tak berkesudahan jika anda tinggalkan laman web ini dan tidak memperuntukkan masa hanya 10 minit untuk membaca segala apa yang ditulis dalam laman ini

  1. Anda Tidak Perlu Bayar Sewa Kedai!
  2. Anda Tidak Perlu Bayar Upah Pekerja!
  3. Anda Tidak Perlu Bayar Bil Elektrik & Air
  4. Tidak perlu peningkan kepala, memikirkan Lesen Perniagaan!
  5. Anda sendiri yang tentukan berapa RM Nak dapat..
  6. Anda yang tentukan berapa jumlah kedai untuk dimiliki..

 

Memang tidak dinafikan. Anda telah mempunyai pendapatan TETAP!

Tahniah!

Tetapi cuba jawab soalan saya ini.

Anda sebenarnya bekerja untuk siapa? Gaji bulanan anda sebenarnya untuk siapa??

[okbox]Mari lihat ini..

Gaji anda RM3,000 sebulan.
Dah dapat gaji, wajib kena bayar ini.

Sewa Rumah – RM600
Loan Kereta – RM450
PTPTN – RM200
Petrol – RM400 Sebulan
Tol – RM150
Parking – RM200

Ini perkara wajib akan dibuat setiap bulan. [/okbox]

Berapa yang tinggal untuk diri anda sendiri? nak saya senaraikan lagi ker bayaran-bayaran lain yang perlu dijelaskan? rasanya tak payahlah..

Yang dah berumahtangga tu pula kena fikirkan keperluan untuk anak-anak, keluarga, emm.. banyak kan?

Jadi anda bekerja untuk siapa sebenarnya?
Sakit hati tak? Saya juga sangat sakit hati apabila menjawap soalan HAKIKAT ini.

Maka, bermulalah kerjaya sambilan anda untuk berniaga di Internet.. Iyelah.. Tengok orang yang berniaga di Internet ni semua Masyuk-Masyuk belaka..

Bila anda nak bermula, belum sempat pun bagi salam, dah terkulai layu. Iyelah mana kan tak layu, Basic apa pun tak tahu.

Tahu tak.. Otai-otai yang tunjuk RM$$$$$$$$$.$$ tu sebenarnya dah start niaga kat Internet bertahun-tahun!

SO,

Kenapa tak meniaga ikut cara Lama? Kenapa tak mula berniaga yang direct kepada pelanggan. Jumpa Direct, dapat Duit Direct, Bagi produk kat pelanggan Direct.. so, BUKA KEDAI SENDIRI LA..

KEDAI?

IYA KEDAI SEBENAR..

Berniaga dengan Konsep KEDAI SEBENAR?

BILA SEBUT KEDAI SEBENAR, PASTINYA ANDA MEMIKIRKAN INI..

Masa, Gaji Pekerja, Sewa Kedai dan kena berhenti kerja..

Betul tak?

Bagaimana kalau saya maklumkan anda, bahawa untuk memiliki PERNIAGAAN KEDAI SEBENAR, ANDA TIDAK PERLU MEMIKIRKAN ITU SEMUA!

Iya.. Saya Serius. Walaupun memiliki kedai sebenar, anda tidak perlu Fikirkan semua tu!

Malahan anda boleh menjana sehingga belasan ribu ringgit sebulan..

Sekiranya anda benar-benar serius untuk memiliki perniagaan sebenar. Klik butang tempah sekarang. 


Tempahan
 

 HANYA UNTUK YANG BENAR-BENAR SERIUSSSSS SAHAJA!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge